24 Ekim 2012 Çarşamba

FEN ve TEKNOLOJİ

Sitemizi kurma amacımız eğitime ve öğrencilerimize biraz da olsa faydalı olabilme onların ihtiyaçlarını elimizden geldiğince karşılayabilme düşüncesiydi. Üniversite de okuduğumuz dört yıl boyunca fen bilgisi konularında birbirinden farklı sunumlar ödevler ve projeler hazırladık. Bu ödevlerimiz bizlere dersleri geçmemizde yardımcı oldu. Ancak bu uğraş ve emek harcanarak hazırlanmış bu ödevlerin flaşlarda durması bizleri rahatsız etti ve bir gün bu ödevlerimizi bir platformda paylaşarak hem eğitime katkımız olabilirse hem de ihtiyacı olan öğrencilerimiz faydamız dokunursa ne mutlu bizlere dedik ve sitemizi siz takipçilerimizin beğenisine sunduk. Sitemizde sizlere yardımcı olacak birbirinden güzel ve eğiti kategorilerimiz mevcuttur. 8. sınıf fen konuları kategorimizde 8. sınıf müfredatına uygun eğitici, öğretici, açık ve sade konu anlatımlarına yer vermeye özen göstererek siz takipçilerimize faydalı olmayı kendimize vazife bildik.7. sınıf fen konuları kategorimizde konu anlatımlarını yayınlarken yeni eğitim sistemine ve sınav sistemine uygun açık,sade,anlaşılır bir dil kullanmaya özen gösterdik. 6. sınıf fen konuları kategorimizde konu anlatımlarımızı hazırlarken öğrencilerimizin seviyelerine uygun anlayacakları bir dil kullanmayı örneklendirmelerimizde somut hayatın içinden örnekler vermeye özen gösterdik.Sitemizde fen konularına yer verdiğimiz kadar matematik konularına da yer vermeye çalıştık.Sunumlar kategorimizle konu anlatımını eğlenceli görsel bir hale getirip kolay anlaşılır olmasını sağlamayı amaçladık.Yazılı soruların bulunduğu kategorilerimizde konuları ne ölçüde öğrenip öğrenmediğimizin geri dönüşünü sağlama fırsatını siz takipçilerimize sunuyoruz.Sitemizin gelişimi ve daha fazla kişiye faydalı olabilmek için siz takipçilerimizin yayınladığımız konulara yaptığı yorumlar,görüş ve önerileriniz bizim için çok önemlidir. Sitemizi ziyaret ettiğiniz zamanlarda sitemizden faydalandığınız konular hakkında yorum yaparsanız bizi sevindirirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder