31 Ağustos 2012 Cuma

Facebook Zynga Poker Chip Satışı yapan Site

Facebook Poker Chip Satışları


Pokere meraklı arkadaşlarında sıkça takip ettikleri uygulamaların başında geliyor Facebook Poker ı uygulamaları. Kendimde oynayarak gördüğüm kadarıyla çok başarılı uygulamalar. Facebook bu uygulamaları açarak yeni bir sektör oluşturdu gerçekten. Çevremde araştırmalarıma göre çoğu kişinin bu satışlar sayesinde Facebook poker eğlencelerine daha fazla eğlence kazandırıyor. Dünyadan milyonlarca insanın üye olduğu Facebook, binlerce üye ile poker uygulamalarına katılıyor. Uygulamaya girdiğinizde chip durumunuzu kontrol ederek oynuyorsunuz. Fakat oyun o kadar eğlenceli ki bir bakmışsınız chipleriniz ya çok artmış ya da maalesef bitmiş. İşte bu anda Chip Satışları satış yapan siteler yardımınıza koşuyor.



Sadece yapmanız gereken satış yapan sitelere girmek ve istediğiniz kadar Facebook Chip satın almak. Hem de çok makul ücretler karşılığında.



İşlemi onayladığınız anda chipleriniz hesabınıza yatıyor ve eğlenceye kazanmaya devam ediyorsunuz. Facebook bize en güzel şekilde zaman geçirmemiz için kurulmuş bir site resmen.



Ben pokere Facebook'da başladım resmen. Gittim hemen chiplerimi de aldım. Bu kadar kolay ve ucuz olacağını tahmin etmemiştim.


Unutmadan söylemek isterim 7/24 destek hatları var. Hadi şimdi eğlenmeye devam!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder